سوالات آموزش و محصولات

در اجرای سی دی مشکل دارم چیکار کنم؟

سی دی های آموزشی روبویونیک دارای قفل نمی باشند و قابل انتقال به مموری یا تبلت هستند.

دوستان عزیز تمامی سی دی های ارسالی نیز همچون لوازم الکترونیکی مثل دسته کنترل یا موتورها تست شده و سپس در پکیج های آموزشی ارسال میگردند. لطفا توجه کنید سی دی های ارسالی در دستگاه سینمای خانگی قابل اجرا نمی باشد و باید ابتدا از کامپیوتر به یک فلش انتقال دهید.

❌مشکل احتمالی: ۱ سی دی اجرا نشود یا ۲ در منزل کامپیوتر نداشته باشید 💡 راه حل چیست؟👇

سی دی های داخل پکیج به صورت کامل پر شده اند  و ممکن است به دلیل ضعیف شدن قادر به اجرا نباشد، جای نگرانی نیست چرا که می توانید با بخش فروش در ارتباط باشید و لینک دانلود سی دی ها را دریافت کنید.

 

📌راهنمای دانلود ویدیوهای آموزشی در موبایل

💡💡پیشنهاد می کنیم از طریق کامپیوتر فایل های سی دی را دانلود کنید اما اگر کامپیوتر در دسترس شما نیست به روش زیر عمل کنید:

  1. ابتدا از پشتیبانی لینک دانلود را درخواست و سپس آن را دانلود کنید.
  2. فایل دانلود شده به صورت فشرده می باشد. شما باید در موبایل خود برنامه RAR را نصب داشته باشید تا بتوانید فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید. 🧰 اگر این برنامه در گوشی شما نصب نیست از لینک زیر آن را نصب کنید:                                                                                              https://dl2.soft98.ir/mobile/RAR.for.Android.6.00.97_Soft98.iR.apk
  3. نرم افزار RAR (در اندروید) را باز کنید و به مسیر فایل های آموزشی بروید، حال فایل دانلود شده را انتخاب کنید و از حالت فشرده در بیارید. ( برنامه در هنگام فشرده سازی از شما رمز میخواد که در پیام ارسال شده توسط پشتیبانی ارسال شده است)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا