راهنما ثبت سفارش تا تحویل

اگر الان خرید کنم سفارشم چه زمانی به دستم میرسه؟

*امکان انجام سفارشات بصورت فوری / حضوری (حتی شهر تهران) و غیره برای این فروشگاه وجود ندارد .

دوستان عزیز انبار فروشگاه در مرکز کارگاه تولیدی در شهر زیبای گرگان استان گلستان واقع است و دفتر تهران دارای انبار و موجودی نمی باشد. تمامی سفارشات عمده یا تک فروشی از مرکز تولیدی ارسال میگردد و زمان تحویل سفارشات به دو بخش زیر بستگی داره.

۱) زمان آماده سازی سفارش در انبار فروشگاه

سفارشات هر روز ساعت ۸ صبح به واحد انبار و بسته بندی ارجاع شده و سفارشات بعد از ساعت ۸ به روز آینده موکول خواهند شد . فروشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه کاملا تعطیل می باشد و تمامی سفارشات ثبت شده در روزهای تعطیل، بین التعطیلین و عید نوروز، در روزهای کاری بعد پردازش می گردد.

نکته مهم در خریدهای عمده همکاران عزیز:

مدت زمان آماده سازی سفارشات عمده فروشی در انبار فروشگاه – بیش از ۱۰ نوع کالا – به دلیل ترافیک بخش عمده فروشی ممکن است ۱ الی ۳ روز زمانبر باشد و این زمان صرف آماده سازی سفارشات شما و همکاران دیگرخواهد شد لذا از ثبت سفارشات عمده و عجله ای جدا خودداری فرمایید.

به طور مثال در یک لیست سفارش همکار، بدیهی است ثبت سفارش ۲۰۰ موتورگیربکس سیمدار نیاز به صرف زمان برای انجام اتصال و تست دارد و این زمان و دقت برای شما نیز صرف خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

۲) روش ارسال و حمل تا آدرس شما

کاربرگرامی حداقل زمان لازم جهت آماده سازی سفارش شما و ارسال به واحد حمل و نقل پس از تسویه حساب کامل ۱۲ الی ۲۴ ساعت غیر از روزهای تعطیل می باشد.

*توجه۱: تمامی زمان های اعلام شده به معنی زمان تحویل پس از ارسال کالا و خروج از انبار میباشد که توسط پیامک “بسته شما بسته بندی و ارسال گردید” توسط سایت اطلاع رسانی میگردد.

*توجه۲: مدت زمان رسیدن مرسوله پستی به شهر شما رابطه مستقیم با مسافت و همچنین عملکرد صحیح اداره مربوطه (پست، تیپاکس و چاپار) دارد، لذا زمان اعلامی حدودیست و مسئولیت تاخیرهای احتمالی با فروشگاه روبویونیک نمی باشد.

ارسال رایگان : ۳ الی ۷ روز کاری (سفارشات زیر ۳ کیلو و بالای ۵۰۰٫۰۰۰ تومان حاوی پکیج های آموزشی روبویونیک)

تیپاکس/چاپار : (تحویل سریع و کرایه حمل کالا درب منزل شما دریافت میشود حدودا ۳۰% گرانتر از هزینه پست پیشتاز است) معمولا تهران ۱ روز کاری پس از خروج از انبار – سایر شهرها حدودا دو روزکاری

پست پیشتاز: ۲ الی ۴ روز کاری پس از خروج از انبار | سفارشات پستی در روزهای فرد توسط اداره پست از انبار فروشگاه جمع آوری میشود ( قبل از ارسال ۱۲ الی ۲۴ ساعت زمان برای آماده سازی مرسولات نیاز است)

ترمینال اتوبوسرانی: به صورت تقریبی در کمتر از ۲۴ ساعت در ترمینال شهر شما، در صورت نیاز با ارسال توسط اتوبوس حتما قبل و بعد از سفارش با بخش فروش تماس بگیرید.

 

*توجه۳: وبسایت روبویونیک ۲۴ ساعته و هفت روز هفته امکان ثبت سفارش را دارد ولی آماده سازی و ارسال سفارشات در روزهای ۵شنبه و جمعه، تعطیلات رسمی، بین التعطیلین و همچنین خارج از ساعات کاری (ساعت کاری: ۹ الی ۱۴) متوقف خواهد شد. بنابراین در شروع هر روز کاری انبار فروشگاه چند ساعت نسبت به زمان ثبت سفارشات عقب می باشد و سفارشات با توجه به زمان ثبت سفارش به همان ترتیب آماده و بسته بندی می شوند.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا